Tarp gamtos ir kūrybingo verslo - naujas Užupio Meno Inkubatoriaus įvaizdis
Užupio Meno Inkubatorius (UMI), jungiantis daugiau nei 50 kūrėjų ir startuolių, šią vasarą nustebino savo partnerius, rezidentus bei svečius atsinaujinusiu įvaizdžiu. Ši jauna kryptis, anot UMI vadovės Sandros Bernytės, yra ne maištinga revoliucija, o prasmingas pokytis, nes inkubatoriaus funkcijų ir veiklų amplitudė didėja.
Vizualinį identitetą meno inkubatoriui parengė UMI rezidentai kūrybos agentūra „Pencil and Lion“, o logotipo dizaineriai – Aurimas Kadzevičius ir Birutė Bikelytė. Logotipas atskleidžia tris esmines kryptis: pirmiausia individualaus kūrėjo kelionę ir tarsi unikalų menininko parašą; tuomet gamtos ir žmonių santykį, kur su medžiais, upe bei kalnu susipina gyvybingas miesto šurmulys; ir galiausiai jaučiasi vieningos, jautrios, be proto kūrybingos ir iki išsekimo veiklios bendruomenės stiprybė.

Tokia stiliaus evoliucija atspindi ir paties UMI kaitą: 1996 m. apleistame name prie Vilnelės upės grupė menininkų ir studentų įkūrė neformalią bendruomenę, o jau 2002 m. buvo sudaryta sutartis su Vilniaus miesto savivaldybe inkubatoriui steigti. Šiandien, praėjus daugiau nei dviems dešimtmečiams ir šimtams turiningų projektų, UMI tapo menininkų bei kūrybingų verslų tramplynu į pasaulines rinkas, atveriančiu platesnes finansavimo bei tobulėjimo galimybes – rezidentams dėmesio skiria vis daugiau investuotojų iš Europos valstybių, JAV, Japonijos ir kt.

UMI yra pirmoji ir viena didžiausių erdvių Baltijos šalyse, kur gali bendradarbiauti ir reziduoti vizualiojo meno kūrėjai bei kūrybinių industrijų verslai. Inkubatorius sumaniai įsikūręs per dviejose vietose Užupyje – šalia energingos upės apačioje, ir ant kalno, beveik miško viduryje. „Čia visiems besidomintiems suteikiame galimybes tapti aktualių šalies ar tarptautinių rinkų žaidėjais. UMI taip pat aktyviai integruojasi į Vilniaus miesto ir Lietuvos kultūrinį, edukacinį, socialinį gyvenimą - mes atviri ne vien suaugusiems, bet ir vaikams“, – teigia S. Bernytė.